آژانس شما انواع مختلفی از تاکتیک های مفید را برای کمک به بهبود SEO محلی برای مشتریان تجاری محلی خود توصیه می کند ، اما چه تعداد از این تکنیک ها باعث افزایش پروفایل Google Business (GBP) می شوند تا آنجا که ممکن است تعداد زیادی پیاده روی را جذب کنند؟

امروز ، من پنج ترفند GBP را که ارزش اجرای آن را دارند ، برای کمک به تبدیل ترافیک دیجیتال به ترافیک پا به اشتراک می گذارم. من آنها را از ساده ترین و سخت ترین دستور داده ام ، اما همانطور که خواهید دید ، حتی سخت ترین آنها در واقع بسیار دلهره آور نیستند - به هر دلیلی بیشتر آنها را امتحان کنید!

1) پاسخ سریع به پرسش و پاسخ Google (آنها ممکن است منجر شوند)
سطح دشواری: آسان
اگر مشتری صنعت خودرو دارید ، احتمالاً با گرگ گیفورد از DealerOn آشنا هستید . در یک کنفرانس جستجوی محلی اخیر ، گرگ اظهار داشت که 40 درصد از سؤالات پرسش و پاسخ گوگل توسط مشتریان خود که در واقع دریافت می کنند منجر می شود .

40 درصد !

آنچه در Q&A Google به نظر می رسد:


به نظر می رسد که ساحل نیسان مشتری دارد که در صورت دریافت پاسخ ، حاضر است از طریق در آن قدم بزند. اما همانطور که مشاهده می کنید ، سوال بی پاسخ مانده است. همچنین توجه داشته باشید که چهار نفر از این سوال سؤال کرده اند ، که نشان از علاقه مشترک به یک پاسخ بالقوه دارد ، اما هنوز آن را روی رادار این نمایندگی خاص قرار نداده است.

تقریباً همه عمودی ها می توانند از نشانه هایی که در GBP های خود نشسته اند ، غافل شوند - از سوال در مورد گزینه های رژیم غذایی در یک رستوران ، گرفته تا اینکه آیا یک خرده فروش کالایی را ذخیره می کند ، از سؤالاتی پیرامون پیروی از ADA یا پارکینگ موجود. هر پرسشی نمایانگر یک احتمال ممکن است و در یک چشم انداز خرده فروشی رقابتی ، چه کسی می تواند چنین فرصتی را نادیده بگیرد؟

ساده ترین راه برای معرفی صاحبان و مدیران Google My Business (GMB) برای اطلاع از سؤالات جدید ، از طریق برنامه Google Maps است ، زیرا اعلان ها هنوز جزئی از داشبورد اصلی GMB نیستند. این به شما کمک می کند سؤالاتی را که بوجود می آیند ، جلب کنید. هرچه مشتری شما به نمایش داده شدگان سریعتر پاسخ دهد ، شانس پیروزی در تردد پا را بهتر می کند.

2) در مورد مجاورت خود با جاذبه های مهم اصلی در این نزدیکی پست کنید
سطح دشواری: آسان
تصور کنید کسی به تازگی صبح را در یک موزه ، یک مکان دیدنی ، پارک یا تئاتر گذرانده است. پس از کاوش ، شاید آنها بخواهند به ناهار بروند ، به خرید پوشاک بروند ، یک پمپ بنزین یا یک کتاب فروشی در نزدیکی آنها پیدا کنند. Google Post با موقعیت مناسب ، مانند آنچه در زیر قرار دارد ، می تواند آنها را مستقیماً به درب مشتری شما راهنمایی کند:


اگر Google آزمایش خود را از نشان دادن قطعات پست ها نه تنها در نمایه تجاری و Local Finder ، بلکه در بسته های محلی گسترش دهد ، می تواند به یک قرعه کشی مخصوصاً ترافیک پا تبدیل شود.


ارسال کردن بسیار آسان است - هیچ دلیلی برای امتحان کردن وجود ندارد. برای شروع مشتری خود به کمک نیاز دارید؟ در اینجا به معرفی گوگل می پردازیم و مصاحبه ای است که من سال گذشته با جوئل هردلی در استفاده از Google Posts برای تقویت رزرو و تبدیل انجام دادم .

3) GBP ها را به فروشگاه تبدیل کنید
سطح دشواری: برای خرده فروشان آسان است
با كمك كمك SWIS و Pointy ، GBP های مشتریان خرده فروشی شما می توانند به پنجره فروشگاهی مبدل شوند كه در ترافیك بسیار بالای پا پیشرفته است. "مشاهده موجودی موجود در فروشگاه" مشتری شما در نمایه تجارت نمایش داده می شود ، و به مشتریان این امکان را می دهد تا کالا دقیقاً کالای مورد نظر خود را بدست آورند:


Pointy شریک راه اندازی گوگل برای این ویژگی GBP در حال تغییر بازی است. اخیراً با مارك کامینز مدیر عامل شرکت در مورد دستگاه فوق العاده ساده ی Pointy مصاحبه کرده ام که تقریباً برای کلیه خرده فروشان امکان پذیر است تا فوراً موجودی خود را به صورت آنلاین - بدون هیاهو سیستم های سنتی تجارت الکترونیکی و با هزینه ای واقعی اسمی - به بازار عرضه کند.

من پیش بینی خود را دوباره تأکید می کنم که SWIS "چیز بزرگ بعدی" در محلی است و وقتی آخرین بار با مارک صحبت کردم ، یک درصد از کل خرده فروشان آمریکایی قبلاً محصول او را پذیرفته بودند. مشتری های خرده فروشی خود را ترغیب کنید تا ثبت نام کنند و به آنها یک مزیت رقابتی شگفت انگیز در زمینه رانندگی با پای پیاده دهید!

4) عکس پروفایل خود را به یک کانون عکس سلفی تبدیل کنید
سطح دشواری: متوسط ​​(امکان پذیر برای بسیاری از مغازه ها)
هنگامی که مشتری فرض جسمی دارد (و احکام اجتماع اجازه آن را می دهد) ، یک نقاشی دیواری خارجی می تواند از طریق ترافیک پا به ترافیک پا تبدیل شود - همچنین به تبدیل سلفی های اینستاگرام خود به مشتریان کمک می کند. همانطور که در یک پست وبلاگ اخیر ذکر کردم ، یک سرمایه گذاری متوسط ​​در این استراتژی می تواند برای 43 تا 58 درصد از پاسخ دهندگان نظرسنجی که برای خرید در مکان هایی که از نظر بصری جذاب هستند ، جذاب باشد.


اگر یک نقاشی بزرگ در فضای باز امکان پذیر نیست ، در اینجا الهام بخش برای نقاشی های دیواری داخلی کوچکتر است .

هنگامی که مشتری سرمایه گذاری خود را برای ارائه یک تجربه فرهنگی برای جامعه انجام داده است ، می تواند سعی کند با قرار دادن آثار هنری به عنوان عکس جلد روی GBP خود ، آزمایش کند - هرکسی که به دنبال مجموعه ای از رقبا در یک منطقه معین است ، این جذابیت ، فوق العاده را می بیند. دلیل انتخاب شغل خود نسبت به دیگران است.

سخنان من ، بازاریابان جستجوی محلی را علامت گذاری کنید : ما در آستانه دیدن آمریکایی ها هستیم که برچسب محدود شده "مصرف کننده" را برای جستجوی یک دیدگاه جامع تر نسبت به خود به عنوان افراد کاملاً رد کنند. مشاغل محلی که هنر ، فرهنگ و زندگی جامعه را در مدلهای کسب و کار خود ادغام می کنند ، در پاسخگویی به آنچه که به نظر من تمایل روز افزون به تجربیات معتبر انسانی است ، به خوبی آماده خواهند شد. من به عنوان یک بازاریاب محلی جستجو ، این موضوعی است که قصد دارم امسال بیشتر آن را بررسی کنم.

5) قرار دادن وقت در کنار شما
سطح دشواری: متوسط ​​(امکان پذیر برای مشتریانی که مایل هستند)
این یک معدن حیوان خانگی من است: مشاغل خدماتی که به افراد شاغل خدمت می کنند اما فقط 5-9 باز هستند. چگونه ترافیک پای مشتری شما می تواند به حد مطلوب برسد در صورتی که درهایشان فقط در هنگام باز بودن افراد باز باشد؟

بنابراین ، این وظیفه در اینجاست: یک مأموریت سریع از ساعتهای ارسال شده در GBP های رقبای مستقیم مشتری خود انجام دهید. به عنوان مثال ، من با این ساعتها سه مغازه صنایع دستی در یک شهر کوچک پیدا کردم:


حدس بزنید که کدام رقیب بعد از ساعت 6 بعد از ظهر هر روز هفته ، هنگامی که بیشتر افراد از کار خارج شده و قادر به خرید هستند ، مشاغل را کسب می کند؟

اکنون ، شاید به این نتیجه برسد که برخی از مشتریهای کوچکتر شما در حال حاضر به همان اندازه ساعت کار می کنند ، اما آیا این موضوع را بررسی کرده اند که آیا ساعات آنها واقعاً برای نیازهای مشتریان ایده آل است یا اینکه هیچ شکاف زمانی در جامعه پر نمی شود. توسط رقبای خود؟ چه می شود اگر ، به جای اینکه تحت 5-5 سنتی کار کنید ، مشتری شما به 11-7 تغییر می یابد ، زیرا هیچ رقبای دیگری در شهر پس از 5 بعد از ظهر باز نیست؟ این ساعت به همان تعداد ساعت است و مشتری شما می تواند از تمام ترافیک پای 9 تا 5 سال بهره مند شود.

از طرف دیگر ، به جای تعطیل شدن در روزهای شنبه ، تجارت روز دوشنبه بسته می شود - شاید این کمترین سرعت روزهای هفته آنها باشد؟ باز بودن در آخر هفته می تواند به معنای این باشد که متوسط ​​یک کارگر اکنون می تواند به مشاغل گفته شده و مشتری تبدیل شود.

تغییرات لازم خواهد بود ، اما اگر شرکتی با اجرای آن موافقت کرد ، ساعتهای GMB را به روز نکنید و ساعات جدید را از طریق خدماتی مانند Moz محلی به سکوهای اصلی استناد منتقل کنید.

نوبت شما برای اضافه کردن بهترین حرکات GMB شماست
امیدوارم برخی از این نکات ساده GBP را به یک جلسه مشتری آینده برسانید. و اگر تصمیم گرفتند نکات خود را پیش ببرند ، حتما نتایج را رصد کنید! چه خوب است اگر یک ممیزی ساده از ساعت ها به مشتری شما تبدیل به یک ترافیک پا شود؟

در ضمن ، اگر تکنیک های مورد علاقه ، هک یا بردهای GMB آسان برای اشتراک گذاری با جامعه ما دارید ، دوست دارم نظرات شما را بخوانم!

اول مارس گوگل بروزرسانی: پرونده مرموز SERP های 19 نتیجه

Own Sarah Bird ما به کلاس سال 2019 یاران Henry Crown می پیوندد!

5 نکات درباره نمایه کسب و کار Google برای بهبود ترافیک پا

، ,یک ,مشتری ,های ,تواند ,ترافیک ,می تواند ,خود را ,مشتری شما ,در یک ,ترافیک پا ,تبدیل کنیدسطح دشواری

مشخصات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

مهاجرت به آمریکا و کانادا ستارگان خاک باغشن تکنولوژی ساخت ( ماشین ابزار ) آر ام زد سایت بزرگ کاراتوز reynesssigpai پایگاه ریسینی وبلاگ شخصی علی خلوصی ال کلینیک :(