تا به حال این احساس تند و زننده را دریافت کنید که گوگل به طرز دقیقی می داند منظور شما چیست ، حتی وقتی مجموعه ای از کلمات به سختی منسجم را در جعبه جستجو قرار دهید؟ تو تنها نیستی. غول جستجوگر توانایی غافلگیرانه ای دارد تا در جستجوی جستجو روی کلمات کلیدی کلیدی نکند و از سیگنال های رفتاری ، محتوا ، متن و سیگنال های زمانی / تاریخی استفاده کند تا دقیقاً جواب مورد نظر شما را بدهد.

برای بازاریابان و سئو کارها ، این یک چالش ناامیدکننده است. آیا ما هنوز برای کلمات کلیدی بهینه هستیم؟ پاسخ "نوع" است. اما من فکر می کنم می توانم به شما نشان دهم که چگونه می توانید در چند تصویر سریع با استفاده از یک جستجوی واحد جستجو ، در مورد این موضوع فکر کنید.

اول . داستانی کوتاه.

من درباره یک فیلم قدیمی جمعه Whiteboard جمعه ، یک توییت را برای آخر هفته ارسال کردم. امیلی گروسمن ، دوست دیرینه ، نبوغ بازاریابی در همه جا ، و رسمی-معرفی-هزاره-صحبت کردن-به-GenXers-مانند-من پاسخ داد.

Emily makes fun of Rand's mustache on Twitter
هکتار امیلی من قبلاً از سبیل خودم سرگرم شدم .

به هر حال ، من در جستجوی Google " soz " جستجو کردم. نه به این دلیل که نمی دانستم معنی آن چیست. می توانم بین سطرها بخوانم. باسنم اما می دانید ، بعضی اوقات Gen-Xer می خواهد مطمئن شود.

نتایج حدس من را تأیید می کند ، اما آنها همچنین به نشان دادن نقطه ای از ناامیدی های مکرر که هنگام تلاش برای توضیح سئو مدرن در مقابل SEO کلاسیک کمک کرده اند ، کمک کرده اند. من این هفت تصویری را به تصویر کشیدم.








در آنجا آنرا دوست دارید. ورودی های رتبه بندی SEO کلاسیک هنوز اهمیت دارند. آنها هنوز هم می توانند کمک کنند. آنها غالبا تفاوت در ساختن آن در 10 امتیاز برتر در مقابل نداشتن شلیک دارند. اما بسیاری از سئوها به این ایده دست می یابند که رتبه بندی ها با ترکیبی از "مدرسه قدیمی پنج" ساخته شده است:

استفاده از کلید واژه
پیوندها به صفحه
اقتدار دامنه
متن لنگر
خنکی
اشتباه نکنید - گاهی اوقات ، این سیگنال ها با یک ترکیب کافی قدرتمند می توانند ورودی های دیگر گوگل را تحت الشعاع قرار دهند. اما یافتن این نمونه ها سخت تر می شود.

سه راه آماده سازی بزرگ برای هر بازاریاب باید:

Google برای نگه داشتن جستجوگرها در Google سخت تلاش می کند. اگر به آنها در انجام این کار کمک کنید ، آنها اغلب به شما در رتبه بندی کمک می کنند (خواه این یک تلاش ارزشمند است یا معضل زندانی موضوع دیگری است)
هنگام تلاش برای معلوم کردن اینکه چرا در Google رتبه بندی شده است ، عنصر "اضافه کنید که این مسئله چگونه پرس و جو جستجوگر را حل می کند" اضافه کنید
اگر می خواهید از یک رقیب پیشی بگیرید ، چگونه می توانید عنوان ، توضیحات متا ، چند جمله اول متن و محتوای اطراف آنچه را که جستجوگر واقعاً می خواهد ایجاد کند ، تفاوت ایجاد می کند . حتی اگر در لینک ها پیروز نشوید. -)
مرتبط: اگر می خواهید ببینید Google چقدر سخت کار می کند تا جستجوگرها را در سایت خود در مقابل کلیک کردن نتایج جستجو کند ، من تحقیقاتی در مورد SparkToro کردم که دقیقاً همین را نشان می دهد.

PS) من در واقع به سال های تولد خودسرانه اعتقادی ندارم که برای گروه های مختلف مردم تقسیم شود. تفاوت بین دو فرد متولد 1981 می تواند بسیار گسترده تر از دو نفر متولد 1979 و 1985 باشد. Boomer در مقابل Gen X در مقابل Millenial در مقابل Gen Z یک علم شبه فرسوده است که ریشه در میل ناسالم ما برای طبقه بندی و کبوتر دیگران دارد. سابق را رد کنید.

اول مارس گوگل بروزرسانی: پرونده مرموز SERP های 19 نتیجه

Own Sarah Bird ما به کلاس سال 2019 یاران Henry Crown می پیوندد!

5 نکات درباره نمایه کسب و کار Google برای بهبود ترافیک پا

، ,کند ,یک ,های ,جستجو ,مقابل ,در مقابل ,می کند ,رتبه بندی ,کند ، ,شده است

مشخصات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

وبلاگی پر از مطالب قشنگ و آموزنده در حوزه سلامتی معارف آل طاها watchtube زیباترین فرش های کاشان توکل به خدا یاس موزیک | سورن شیمی انواع شیمیایی، شوینده، آرایشی بهداشتی، غذایی، دارویی، کشاورزی، اسانس محبان اهلبیت {{هیئت حضرت علی اکبر(ع)}} ایران استخدام وبلاگ من